luni, 27 mai 2013

Iisus a vorbit împotriva sacrificiilor de animale

Dragii mei ,

Postez un material interesant preluat de pe Blogul lui Victor http://eusuntvictor.wordpress.com/2013/05/26/iisus-a-vorbit-impotriva-sacrificiilor-de-animale/

Eu personal nu mai mananc carne decat de peste de aproape trei ani .Am simtit ca trebuie sa fac asta si mi-am spus ca nici un animal nu o sa mai sufere din cauza mea .Si din punct de vedere energetic este nociv consumul de carne deoarece te incarci cu energia mortii a fricii 

 

Iisus a vorbit împotriva sacrificiilor de animale

“Am venit sa pun capăt sacrificiilor de animale, iar dacă voi nu va opriti a mai face sacrificii, mânia lui Dumnezeu (legea cauzei și efectului) nu vă va lăsa în pace.“
Isus, citat din Epifanie, Fanarionul 03:16.
“Mila voiesc, iar nu jertfă!”
Matei 9:13
Şi-i învăţa şi zicea: „Oare nu este scris: „Casa Mea se va chema o casă de rugăciune pentru toate neamurile”? Dar voi aţi făcut din ea o peşteră de tâlhari.”
Marcu 11:17
Este posibil ca apostolii erau vegetarieni.
În scopul de a ști ceea ce ne-a învățat Iisus despre dragostea pentru animale și a avea o dietă fără carne, este util să ştim cum au trăit apostolii și ucenicii Săi. Textele antice, care, ca de obicei, nu au fost incluse în canoanele Bibliei, spun următoarele:
Petru:
“Trăiesc cu pâine și măsline, pe care eu doar rareori adăug o legumă.”
Clementine Omilii XII, 6; rec. VII, 6
Pavel:
“Isus ma instruit să nu consum carne și să beau nici vin, ci numai pâine, apă și fructe, așa încât să fiu găsit curat atunci când vrea să vorbească cu mine.”
Toledoth Jeschu, Editia Krauss,
Berlin 1902, p. 113, Paul
Matei:
“Matei a trăit cu seminţe, fructe din copaci și legume, fără carne.”
Clemens von Alexandria,
Paidagogos II, 1:16
Ioan:
“Ioan niciodată nu a mâncat carne”
Istoric al Bisericii, Hegesipp conform lui Eusebiu,
Istoria Bisericii II 2:3
Iacov:
“Iacov, fratele Domnului, a trăit cu seminţe și plante și nu s-a atins nici de carne, nici de vin.”
Epistulae ad Faustum XXII, 3
În scripturile vechi, există, de asemenea, indicii că alți apostoli și ucenicii s-au hrănit ca vegetarieni sau vegani.
( Preluat de pe retragerea-psihologica.blogspot.ro )
Dacă ce scrie aici este adevărat, atunci ar trebui ca mai mult de unu să distribuie acest articol cu scopul de a-i trezi pe cei care încă dormitează… şi unul câte unul, vom schimba destinul necruţător pe care îl au animalele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu