joi, 5 aprilie 2012

JURNAL DE BORD DATA STELARA 05.04.2012

Dragii mei ,
Nu am mai scris de mult ,am preferat sa fac selectii din blogurile pe care le urmaresc  si materiale primite pe mail de la prieteni .
Am considerat ca este  mai util asa pentru noi toti
Prin selectii am ales "Calea" in care cred si cu care rezonez
Ma bucur ca blogul meu este citit de tot mai multi oameni  din tara si din strainatate ,si ma bucur ca tot mai multi se" trezesc" si cauta" lumina"
Eu am descoperit de 5 ani "lumina" si ca sa mergem mai departe ,sa ascensionam impreuna cu  planeta PAMANT cred ca trebuie sa tinem cont de  urmatoarele  :
1.MEDITATIA -este abecedarul pe drumul spre lumina
2.IUBIREA -poate ar trebui sa fie tot pe primul loc -este motorul universului
3. RUGACIUNEA -de multumire ,de afirmare nu de cerere [cel putin nu pentru noi]
4.MILOSTENIA ,BUNATATE,RESPECT ,BUN SIMT
5.POSTUL SI O ALIMENTATIE CU ALIMENTE CARE AU  ENERGIE  POZITIVA
6.CRESTEREA VIBRATIEI CORPULUI SI PRIN INITIERI
Acestea cred ca sunt cele mai importante
Vizavi de initieri cine doreste sa se initieze singur si nu are posibilitati materiale ,timp necesar,se poate initia la distanta intrand pe siturile unde eu sunt membru  "CITY OF SHAMBALLA" si "WOODPOWER"
Va recomand ca pana la nivel de maestru sa primiti initieri direct de la un MAESTRU  si apoi cand sunteti pe picioarele voastre  puteti lua ce initieri doriti
Dar daca din diverse motive nu se poate ,va pot ajuta ,sfatui cum sa primiti   initierile GRATIS de la Maestrii din toata lumea
Cam atat pentru azi
Va doresc la toti o viata frumoasa in lumina

PS.
Pentru cei care doresc  sa ma contacteze  pe mess sau mail o pot face la :postolache.liviu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu