duminică, 1 aprilie 2012

Rugaciunea Sfantului Patrick



Dragii mei va recomand aceasta rugaciune  dimineata si seara deoarece asigura o buna protectie


Sunt pe picioarele mele astăzi,
Datorită unei forţe puternice
A invocării Sfintei Treimi,
A credinţei în Sfânta Treime,
A mărturiei unităţii creatorului lumii.


Mă trezesc astăzi,
Prin puterea naşterii lui Cristos şi a botezului său,
Prin forţa răstignirii sale şi a depunerii în mormânt,
Prin forţa învierii şi a înălţării sale,
Prin forţa venirii sale în ziua judecăţii.


Mă trezesc astăzi,
Prin puterea lui Dumnezeu care mă conduce,
Puterea lui Dumnezeu care mă susţine,
priceperea lui Dumnezeu care mă îndrumă,
Ochiul lui Dumnezeu care priveşte înaintea mea,
Urechea lui Dumnezeu care mă aude,
Cuvântul lui Dumnezeu care vorbeşte pentru mine,
Mâna lui Dumnezeu care mă susţine.


Cristos este cu mine,
Cristos este în faţa mea,
Cristos este în spatele meu,
Cristos este în mine,
Cristos este sub picioarele mele,
Cristos deasupra mea,
Cristos la dreapta mea,
Cristos la stânga mea,
Cristos în lăţime,
Cristos în lungime,
Cristos în înălţime,
Cristos în inima tuturor celor care se gândesc la mine,
Cristos în toţi ochii care mă văd,
Cristos în toate urechile care mă ascultă.


Mă trezesc astăzi,
Cu o forţă puternică,
Invocarea Sfintei Treimi,
Credinţa în Sfânta Treime,
Mărturisirea unităţii creatorului lumii.
La Domnul este salvarea,
La Cristos este mântuirea,
Fie ca mântuirea ta, Doamne, să fie mereu cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu