joi, 12 iulie 2012

Jurnal de bord "Data stelara 12.07.2012"

Dragii mei ,

Observ cu bucurie cum se formeaza usor ,usor o comunitate a "LUMINII"
Sunt tot mai multe bloguri ,radio pe internet ,
tot mai multi oameni care citesc ,comenteaza
cauta "LUMINA'
Este extraordinar acest lucru pentru ca asta inseamna SCHIMBARE ,o schimbare mare ,pentru ca fiecare LUCRATOR AL LUMINII schimba in el si in jurul lui .
Radiaza LUMINA si astfel se trezesc noi constiinte ,oameni devin mai buni ,mai darnici
mai iubitori ,mai ingaduitori intr-un cuvant MAI OAMENI
Celor care cauta initieri ,si vor sa  cunoasca maestrii reiki si nu numai din toata lumea le recomand sa intre pe "THE CITY OF SHAMBALLA "
Pentru cine doreste o muzica de relaxare o muzica pentru suflet ,recomand "RADIO VOCEA SUFLETULUI "
Pentru cine doreste sa citeasca povestioare cu talc si multe alte lucruri interesante recomand blogul "FILE DE LUMINA"
Pentru cei care vor sa devina constienti si sa fie un pic "scuturati"  va recomand blogul lui OCTAVIAN "PUNCTUL ZERO"
De altfel recomand toate blogurile pe care le urmaresc si care sunt postate pe blogul meu
Dar recomandarea finala este sa va regasiti pe voi in inima voastra sa fiti fericiti si iubiti acolo in comuniune cu TOT ,sa ajungeti la acea liniste launtrica ca si cum ati fi intr-o meditatie permanenta
De cateva zile am inceput sa comunic cu sinele meu superior [cel putin asa cred,,,,,,,, ]
Sa va spun o poveste ,,,,
Zilele trecute am fost la pescuit si am fost imbracat cu pantaloni lungi si tricou cu maneca lunga ca sa nu ma arda soarele ,dar dosul palmei drepte nu a scapat si efectiv dupa 10 ore de stat in soare era ars ca si cum ar fi pus cineva un fier de calcat pe el
Curios nu ma durea nu s-a besicat nu ma manca pielea[o sa va povestesc cum este cu durerea in dimensiunea a 4a intr-un material viitor]
Seara cand am curatat niste castraveti proaspeti din gradina mi-a venit un gand in minte care mi-a zis "pune cojile de la castraveti
pe mana"
Am invatat mai nou sa nu stau mult pe ganduri la" indicatii" asa ca am luat cojile le-am intins pe dosul mainii si am invelit mana intr-un prosop de bucatarie
Initial am crezut ca sunt gandurile mele ca poate am citit undeva de efectul cojilor de castraveti la arsuri solare [dar daca stau acum si ma gandesc mai bine nu cred ca am citit undeva asta ]
Mi-am dat seama ca nu sunt gandurile mele cand a venit continuarea............."pentru ca sa absoarba furia soarelui"
Desigur  mana s-a vindecat rapid .
Cand am o problema de rezolvat imi vin solutii atat de repede si de multe ca pot scrie pagini ,incat ma intreb daca nu sunt de la egoul meu ,dar dupa o scurta analiza ajung  concluzia ca egoul meu nu este atat de mare si de destept  
Aici inchei jurnalul meu

Va doresc  multa  LUMINA  in inimile voastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu