marți, 17 iulie 2012

JURNAL DE BORD DATA STELARA 17.07.2012

Dragii mei ,

Astazi am sa va vorbesc despre cateva experiente personale prin care am trecut "pe drumul inaltarii",poate va ajuta sa intelegeti starile prin care treceti si voi .
In iarna a inceput un tiuit usor in urechea dreapta ,si initial am crezut ca este efectul linistii [m-am mutat de curand intr-o casa la marginea orasului ,stau practic in camp]dar apoi s-a accentuat incat am avut de gand la un moment dat sa merg la medic .
Dar am citit ca si alti colegi au acelasi simtom si faptul ca nu ma deranjeaza ,chiar daca uneori acopera zgomotul din jur am renuntat la medic
Un alt simptom a fost impresia ca sunt mai inalt ,sau mai bine zis priveam mai de sus,parca aveam ochii undeva deasupra capului  si priveam de acolo [interesanta senzatie ]
Cel mai interesant a fost cand am transportat  lemne pentru foc si mi-a cazut  unul destul de mare pe picior
Initial am avut tendinta sa urlu de durere ,apoi parca am fost undeva in lateralul meu si eram mirat ca  ma doare ,si am zis ca "nu trebuie sa  doara "si nu m-a mai durut [se spune ca durerea este specifica doar 3 D]
Curios este ca aveam o vanataie mare pe picior si daca apasam  cu mana simteam durere dar in rest nimic
In mod normal durerea la o astfel de lovitura ar fi durut cateva zile
Am mai experimentat si dupa acest mic accident "durerea "dar am reusit  sa o anulez de fiecare data
O perioada m-am impiedecat de tot si toate si m-am lovit cu capul de o gramada de obiecte si colturi
Nu reuseam sa apreciez distantele ajungeam sa dau cu capul in obiecte care erau departe de mine si habar nu am cum  ajungeam  cu capul in ele
Noroc ca am trecut  de faza asta
Am avut perioade cand simteam nevoia sa-mi fac autotratament cu energie divina formata din energiile in care sunt initiat [reiki,energia pamantului,energia sufletului divin ,energia lui Melkizedec ,,,]
Acum nu mai simt nevoia ,poate spun o prostie dar nu mai simt nevoia nici de meditatie
Asa cum spune parintele ARSENIE  PAPACIOC am reusit sa am acea stare de veselie interioara si astfel ma simt tot timpul in rugaciune in meditatie ma simt conectat cu divinitatea
Chiar daca nu am experienta si harul parintelui simt si sunt de acord cu ce spune si cred ca este esential sa fim in acea stare de veselie interioara
Si un lucru in care cred cu tarie l-a spus parintele in interviu
"Si uite, toti doreau sa mai traiasca o zi. Si zicem noi, care ne scaldam in ani: „Ce faci intr o zi?” Nu intr-o zi, intr-o clipa! Poti sa faci mult! Ca Dumnezeu n-are nevoie de cuvintele noastre, are nevoie de inima noastra. Si putem sa I-o dam, intr-o clipa". Dumnezeu ,noi ,Dumnezeul din noi,universul,lumina au nevoie de inima noastra ,de iubire de fapte
Dragii mei cred cu toata fiinta ca este vremea faptelor , iubirii , inimii, bunatatii ,milosteveniei,omeniei
Este atat de simplu trebuie doar sa FIM si-n jurul nostru totul se va transforma in ceea ce SUNTEM

Ma iubesc si va iubesc
Pentru ca suntem   UNUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu