joi, 1 decembrie 2011

Inceput pe “Calea luminii”

In urma cu 4 ani am primit o carte despre Reiki,de la sotia mea de Valentine's Day am citit-o ,am cautat pe internet si am ajuns la maestrul Radu Balaneanu ,un om deosebit ,care mi-a deschis “Calea luminii”prin initiere in Reiki nivel 1 .

Am inceput sa fac tratamente familiei ,prietenilor,angajatilor ,am avut si mici succese ,dar pacientii nu erau grav bolnavi .

Apoi am inceput o noua afacere si nu am mai avut timp de reiki si de tratamente si au trecut trei ani de cautari de intrebari de dorinta de a merge mai departe .

De un an de zile am primit noi initieri ,sunt maestru usui reiki si ascension reiki .

Chiar daca sunt initiat nu ma consider un “maestru” ,mai am multe de invatat si experimentat .

Dupa ce am vazut filmul - Conversatii cu Dumnezeu -Neale Donald Walsch [va recomand si cartea si filmul ] mi-am spus ca trebuie sa scriu sa gasesc un mod sa spun prietenilor, cunostintelor ,tuturor oamenilor despre “Lumina”.

Imi,doresc sa impartasesc ideile, cunostintele mele si iubirea lui Dumnezeu tuturor.

Lucrurile sunt atat de simple dar noi le complicam .

Daca toti oamenii ar gandi pozitivi , ar fi buni ,milostivi ,”OAMENI” simplu , maine ar putea fi Raiul pe pamant ,fara exagerare .

Se pare ca traim un “sistem” care nu mai functioneaza , unii au ajuns asa de bogati ca se cred Dumnezei, iar altii nu au o picatura de apa ,nu au nimic.

Cred ca este important sa ne rugam sa mergem la biserica ,dar mai important este sa “FACEM” ce zice “Tatal si Fiul”
Toata ziua cerem si aia si aia ,dar am primit “TOT”- suntem dupa chipul si asemanarea Sa – nu ajunge ?
Putem face si primi orice pentru ca “Dumnezeu” este in noi ,suntem “praf de stele” suntem “scanteie divina” suntem “Unul”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu